e-mail

visnelirujj@gmail.com

5 Şubat 2015 Perşembe

Avon Glimmerstick Diamonds-Black İce Göz Kalemi

Merhaba!

Bugünün yazısı Avon Glimmerstick Diamonds göz kalemi üzerine olacak. Bu serinin bir çok rengi var. Bende ki rengi black ice.
Avon Glimmerstick Diamonds-Black İce Göz Kalemi



Bu göz kalemi asansörlü ve yumuşak yapıda. Asansörlü göz kalemlerini seviyorum. En azından uçlama problemi olmuyor. Sürülüşü rahat.

Avon Glimmerstick Diamonds-Black İce Göz Kalemi

Black ice rengi siyah ve içerisinde minik gri ışıltılar var. Ama çok koyu bir siyah değil. Simsiyah göz kalemi sevenlerdenseniz pek size göre değil demektir.

Avon Glimmerstick Diamonds-Black İce Göz Kalemi

Ben eyeliner olarak kullanmayı tercih ettim. Göz altına da kullanılabilir fakat ben de akma yaptı ve göz altındaki simli duruşu hoşuma gitmedi. 
Göz üzerinde ise bazsız kullandığımda dağıldı ve simler göz kapağıma bulaştı. Baz kullandığımda dağılmadı simlerde oraya buraya bulaşmadı.
Avon'un bu göz kalemi gayet kolay temizleniyor. Simli göz kalemleri sevenlerdenseniz deneyebilirsiniz.


Siz bu kalem hakkında ne düşünüyorsunuz? 
Sevgiler :)


2 yorum:

  1. bende artık takipcinim :)

    YanıtlaSil
  2. Avon'un en sevdiğim ürünü asansörlü göz ve dudak kalemleri. Özellikle de göz kalemleri... Gerçekten dediğin gibi sürüşleri kolay oluyor. Renk seçeneklerine de bayılıyorum.

    YanıtlaSil