e-mail

visnelirujj@gmail.com

6 Şubat 2015 Cuma

Wet N Wild - Just Peachy

Merhaba! 

Bugün herkesin bildiği uygun fiyatlı Wet N Wild rujundan bahsedeceğim. Just peachy denediğim ilk Wet N Wild ruju oldu.

Wet N Wild - Just Peachy



Önce ambalajından başlayalım. Herkesin şikayetçi olduğu kadar var gerçekten. Ama yurt dışında satıldığı fiyatı düşününce o fiyata bu kadar kalite diye düşünüyor insan. Saydam kapak fikri rengi görebilmek açısından iyide ah bir de ruju kapatırken kapağa bulaşıp kötü gözükmese keşke.


Wet N Wild - Just Peachy

Rengi mat ve şeftali tonunda bir ruj. Kuru bir yapısı var, bu yüzden sürülmeden önce nemlendirici kullanılması faydalı olacaktır. Just Peachy'nin kalıcılığı iyi sayılır ve kolay sürülüyor. İki kat sürüldüğünde rengini tam anlamıyla veriyor.


Wet N Wild - Just Peachy


Bu rujun buğday tenlilere daha çok yakışacağını düşünüyorum. Ve gelelim en kötü yanına, bu ruj malesef çizgilere doluyor! Dudaklardaki tüm kusurları ortaya çıkarıyor resmen. Dudakla bütünleşmiyor sanki. Uzaktan tamam güzelde yakına gelindiğinde dudakta ölü deri varsa göze ilk çarpan homojen dağılmamış bir ruj görüntüsü oluyor malesef. 

Sonuç olarak evet çok güzel rengi olan, ama yapısı nedeniyle pek sevemediğim bir ruj oldu 
Wet N Wild Just Peachy!
 

Sevgiler :)

13 yorum:

  1. Ambalaj hariç bu markanın rujlarını çok seviyorum :) Çok güzelmiş rengi :)

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok tatlıymış bende de mor rengi var:)

    YanıtlaSil
  3. Aylin in etkinliği sayesinde tanıştım blogunla rujun rengi hoş ama ne yazıkki burada satılmıyor:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolun gratise düşünce birkaç şey stoklamalısın o zaman :(

      Sil
  4. Merhaba, bu serinin rujlarını çok seviyorum :) Sizi de keşif etkinliğinde buldum bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. rengi çok hoşmuş. en yakın zamanda gratise gidip deneyeceğim =)
    takipteyim. bana da beklerim gizemeslek.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Çok güzelmiş rengi, çok sevdim ;)

    YanıtlaSil